Kettőnégy - Fridge fesztivál 2010 + Fish!

2010.11.19. 09:30

A snowboard és a metál kapcsolata! Az utolsó nyári fesztiválon a 2010-es Fridge-en jártunk, ahol többek között a Fish! zenekar tagjait faggattuk a snowboardozáshoz és síeléshez kötődő viszonyukról, hiszen tudjuk, hogy a metálosok számára mennyire fontos a sport!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettonegy.blog.hu/api/trackback/id/tr782458793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Hyde 2010.11.19. 22:43:28

Azért azt jópofa nemelőször megfigyelni, hogy a laikus szemlélő által kőmagabiztosnak gondolt médijamunkások mennyire zavarba tudnak jönni amikor a kettőnégy botcsinálta riportereinek valamelyike gerillatámadás módjára odalép hozzájuk és feltesz egy panterás kérdést. jó.:-) ugybiz.

kettonegy 2010.11.20. 10:11:40

@Mr. Hyde: Botcsinálta? Ezt hogy érted?

Mr. Hyde 2010.11.20. 11:31:37

Hát csak azért írtam, mert nemtudok róla, hogy Bálintnak vagy Daninak lenne valami szakmai képesítése ilyen téren (bár lehet hogy tévedek), mindenesetre arra akartam csak utalni, hogy a kettőnégy stábja nem "hivatásos" de mégis sokkal jobban adja a témát, mint azok a nagyarcú,kereskedelmitévés bulvárújságíró figurák, akik a különböző rendezvényeken görcsösen lazáskodnak meg jópofiznak.
Nem pejoratív akart lenni a kifejezés amit használtam, én vagyok a balfasz ha így jött át...:-S
Bírom a műsort, az összes részt láttam a kezdetektől. Metál van! ;-)

kettonegy 2010.11.20. 13:14:05

csak viccezünk. természetesen nincs egyébként semmiféle szakmai képesítés :-) köszi a dícséretet!

MÖTÁL!

Tomassio 2010.11.23. 11:09:38

Bálint! tán csak nem hozzányúltál az italhoz??!! :D
süti beállítások módosítása