Tony Iommi-ról könyv jelenik meg!

2011.08.18. 18:11

Arra gondolni sem merünk, hogy az utóbbi napok Black Sabbath reunion-nal kapcsolatos kósza híreinek ehhez bármi köze lenne.

A riffmester néhány angol városban és New Yorkban is tart majd dedikálós eseményeket, ahol lehet találkozni a mesterrel, fotózkodni és sikongatni. A szépirodalmi kötet címe nagyon találó: "Iron Man: My Journey Through Heaven And Hell With Black Sabbath", október 13-án már meg is jelenik Európában. A könyv születésének körülményeiről Anti bá’ így nyilatkozott: “Van egy TJ Lammers nevezetű cimborám, akit már évtizedek óta ismerek. A Phonogram Records-nál dolgozott, majd újságíró lett és saját magazint alapított. Aztán Hollandiába költözött, de továbbra is tartottuk a kapcsolatot. Mindig sokan mondogatták, hogy szívesen megírnák életem históriáját, de én mindig is másképp képzeltem el, mint egy sima újságíró. Így is történt, a cimbim átjött Angliába és nálam lakott pár napig. Aztán megírt egy kis részt, majd megint átjött néhány napra. Jópár évbe telt mire készen lettünk. Azt nem tudom, hogy mennyire fog különbözni más önéletrajzoktól, mert nem nagyon olvasok ilyesmiket. Az én életem van benne. Honnan érkeztem és miken mentem keresztül ahhoz, hogy az legyek aki most vagyok. Egyébként már régen meg kellett volna csinálnunk a dolgot, hiszen annyi könyv jelenik meg mostanában, de csak most tudtuk összehozni.” A könyv természetesen szól arról is milyen érzés volt Tony-nak egy gyárban dolgozni, ahol az ujját vágta le, hogyan mentek tönkre házasságai és hogyan alakította ki csakis rá jellemző stílusjegyeit.

Nézzük kis kollégái hogyan nyilatkoznak a mesterről:

Brian May (QUEEN): "Tony Iommi a heavy metal igazi apja. Folyamatosan kreatívnak megmaradó zseni, riffmester és a világ egyik legnagyszerűbb embere"

Eddie Van Halen (VAN HALEN): "Tony nélkül a heavy metal nem létezne. Ő a súlyos zenék megteremtője. Tony egy legenda! A rock and roll-t átvarázsolta heavy metal-lá."

James Hetfield (METALLICA): "Mr. Iommi, ismertebb nevén a Riffmester. Az ő hibája, hogy most itt vagyok."

Ozzy Osbourne (BLACK SABBATH): "Tony Iommi a legnagyobbak között van. Csak felkapja a gitárt és máris lenyom egy olyan riffet, amitől elszáll az agyad"

Ozzy tényleg nagyon sok Iommi riffet hallott!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettonegy.blog.hu/api/trackback/id/tr393163267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása